Do skuteczności banera jako nośnika reklamy nikogo przekonywać nie trzeba. Duży format i atrakcyjna grafika niezmiennie przyciąga wzrok przechodniów i kierowców. Mimo prężnie rozwijającego się marketingu online klasyczne banery każdego dnia udowadniają, że są równie istotną podstawą marketingu! Dzięki reklamie banerowej możesz w krótkim czasie dotrzeć do dużej grupy odbiorców! Czym wyróżnia się baner odblaskowy i w jaki sposób zwiększa skuteczność Twojej reklamy? O tym poniżej.
Baner odblaskowy to niezwykle skuteczna wielkoformatowa reklama, która pracuje na Twój zysk 24/h. Dlaczego? Ponieważ banery pryzmatyczne łączą w sobie pożądane cechy innych nośników. Z jednej strony - podobnie jak tablice z odblaskową powłoką - gwarantują bardzo dobrą widoczność w nocy, z drugiej zapewniają typową dla banerów mobilność. Dzięki temu przez całą dobę przyciągają uwagę Twoich potencjalnych klientów.
Oprócz samej kwestii doskonałej widoczności w nocy, posiada on kilka dużych atutów. Oto one:
baner pryzmatyczny jest odporny na duże różnice temperaturowe, co pozwala na łączenie w bryty o większych rozmiarach,
odporność na zmienne warunki pogodowe oraz uszkodzenia mechaniczne,
brak kosztów utrzymania typowych dla instalacji doświetlających, z jednoczesną doskonałą widocznością,
zapada w pamięć - w nocy zmasowane reklamy przestają być widoczne i na pierwszy plan, w sposób niezakłócony, wysuwa się baner odblaskowy.
Ten typ nośnika posiada również zalety banerów klasycznych, tj. łatwość transportu oraz stosunkowo niski koszt i szybkie dotarcie do dużej grupy odbiorców. Jeśli weźmiemy pod uwagę 24-godzinną ekspozycję, to cena baneru pryzmatycznego - mimo iż jest wyższa od klasycznego - nadal jest niezwykle kusząca!
Warto zwrócić uwagę, że banery jako takie nie emitują światła. Ich budowa pozwala na odbijanie światła emitowanego z zewnątrz, np. przez przejeżdżające pojazdy. Z tego względu mogą sprawdzić się wszędzie tam, gdzie będzie na nie padać światło reflektorów. Baner należy zamontować w takim miejscu, aby był ustawiony prostopadle do światła.
Dobrym pomysłem jest zainstalowanie banera odblaskowego w miejscach, w których nie możemy doprowadzić prądu celem oświetlenia zwykłej reklamy. Doświetlenia wymagają też komunikaty znajdujące się w słabo oświetlonych punktach. To szczególnie często dotyczy znaków wskazujących drogę czy jakąś lokalizację.
Banery odblaskowe wykorzystują m.in. właściciele firm z branży reklamowej, horeca, rozrywkowej a także handel detaliczny oraz punkty apteczne czy placówki świadczące prywatne usługi medyczne z zakresu pomocy doraźnej. W zasadzie każdy punkt usługowo-handlowy, który jest otwarty nocą lub który przewiduje rosnący popyt na swoje produkty czy usługi w godzinach wieczornych i nocnych.
Ze względu na budowę oraz przeznaczenie banera pryzmatycznego, warto zastosować się do kilku wskazówek, aby zwiększyć skuteczność reklamy odblaskowej. Hasło przewodnie to: mniej znaczy więcej.
Dotyczy ono:
rozdzielczości - struktura baneru niesie za sobą nieco gorszą jakość wydruku w porównaniu z klasycznym banerem, (ale za to jaki efekt widoczności!),
ilości treści - powinien być to krótki komunikat, zwykle kierujący odbiorcę do konkretnego celu,
czytelność liter - do przygotowania tekstów użyj czytelnej czcionki i dużych liter - prosto i bez udziwnień:)
© Copyright 2020 | All Rights Reserved | Polityka Prywatności